Post by cacondubelsmank on Mar 13, 2022 8:12:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Swordigo ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Swordigo IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode fejl alle ▞▞▞
▞▞▞ Swordigo 2022 version ▞▞▞
Dette spil er virkelig sjovt! Jeg anbefaler det 100%, fordi det er noget, du altid kan lære. Men.. efter den første gennemspilning mister den lidt al sin charme.
Tilføj venligst multiplayer-tilstand, så vi kan spille mod de rigtige spillere. Ellers er dit spil fantastisk.
Spil venligst ikke dette spil, det halter så meget, og en annonce kommer om et minut på 60 sekunder, og den slutter er virkelig dårlig. Jeg vil gerne give det 0 stjerner, men jeg kan ikke gøre dette, fordi jeg ikke kan sende det. Jeg er en youtuber, jeg har sendt vodroen af swordigo den har kun 239 likes, og på mine andre videoer får jeg 30-40k likes. Jeg foreslår, at du ikke spiller dette spil
Jeg nyder at spille, men det ser ud til, at chefen ville lære min strategi og imødegå den. Lad os sige, at chefen skød ildkugler mod min karakter, og jeg gemte mig bag en væg, hvor den ikke kunne nå mig, men så var vores af ingen, hvor jeg bliver ramt med en ildkugle, nok det mest irriterende, men alt i alt et godt spil
Det er et dejligt spil, men dets grafik skal forbedres, og spilopdateringer bør også komme hvert år. Men i krigen er korrupterne meget kraftfulde, og måden at finde nøglen på er også svær.
😑😑 Meget dårligt spil. Mange måder, men ingen anelse eller hjælp til at komme videre
Den har et meget vanskeligt niveau og lav grafik og meget lagh
Hvorfor det er godt, men på andre niveauer er det umuligt som i kloakken, dets leve umulige 3 stjerner
Jeg har 6 problemer med dette spil 1. Grafikken ligner n64. 2.Der er ingen stemmeskuespil. 3. Spillet føles ikke poleret. 4.Hvorfor hovedpersonen ser ud. som om det kom lige ud af roblox. 5.Der er ingen følelse af eventyr i spillet, du skal bare løse et puslespil, få varen og gentage den. 6. Verden føles ikke forbundet, som om der er en ø, der flyder med et hus på ingenting. Det burde være mere som zelda 2.
Bedste offline eventyrspil har allerede spillet det 50 gange, selv min kæreste elskede det
Det var godt, men også irriterende. Nogle platforme var svære at hoppe på på grund af timingen, og det er også så kedeligt at skulle gentage processen i visse områder. Hvorfor kan vi ikke bære flere sundhedsdrikke? At gå frem og tilbage gennem portalen var bare halt. Så det var slet ikke enojable.
Dårligt spil i verden devolpers har intet sind i sneklædte skråninger, når vi får en kæmpe guld bowler, så er destinationen meget langt
Hvis du dør, får du og ad hvorfor Frick ok, jeg er cool med det, men jeg kan ikke klikke på X Jeg må vente! Mere end timeren sagde, og jeg er her for at spille for ikke at give penge ved at se annoncer, jeg håber, du kan ordne, at det vil hjælpe
Gameplay - 4/5 kontroller 3/5 sværhedsgrad - 4/5 på højere niveauer. Kontrolelementer har brug for arbejde, de er stive og langsomme og relativt set føles spillets sværhedsgrad højere, end det burde være. Mange platformsområder er for hårde. Nogle dobbeltspring er meget svære at udføre. Der skal være knapper til at se op og ned. Efter døden føles det frustrerende at skulle afspille fra sidste kontrolpunkt. Nogle fjender føler OP.
Jeg downloadede dette spil to gange og fuldførte det. Men da jeg gennemførte niveauerne, begge gange, følte jeg skyld over, at det var færdigt😥. Dette spil rører bare følelserne. Musikken, grafikken og historien er fantastisk.Til sidst vil jeg gerne sige, at dette er det bedste spil på playstore på kun 50-55 MB. Lav venligst flere spil som swordigo!
Bedste spil gennemført millioner gange, men det er interessant hver gang
super fedt spil, mindre lidt som zelda 😊
Godt spil. God historie. Nogle gange kværner du penge, så du kan få gear og komme videre, hvilket betyder, at du går ind i mere farlige og pengefyldte områder, hvilket gør det udfordrende. Nul kontanter tyr, der giver dig lyst til at kaste dig ud i havet. Jeg kan også godt lide nova legacies et first person shooter, som prøver at være mobil glorie og gør et ok job. Toodles.
Dette spil er for hårdt Jeg sidder fast på skelettet boss-kampen er for hård, er som om den vil have mig til at købe skår som bruh Jeg bliver ved med at dø er for hård, alt dens fine er bare top hårdt!
Swordigo Приключения bkjx
Kan udvikleren ikke reducere nogle vanskeligheder meget vanskeligt Jeg vil kun have dette spil en lille smule mere let at passe på denne ting
Spillet er godt, men fiks fejlen sidste 94% fuldført, men nøglen manglede, ikke ude af stand til at fuldføre spillet, fejl siden 2018 ikke rettet
Meget midt i kerne. De gode er historien, eller gameplayet i dette spil er godt, bosserne og deres angrebsmønstre er gode, de samme som de håndlangere. Den dårlige ting er, at hardcore-parken i dette spil er næsten umulig og uafslappende, langt checkpoint og fjendens spawners.
Ja ja fedt. Vil du kæmpe mod en chef? Gå videre og dø 100 gange, og gæt hvad der ikke er noget redningspunkt der, så du skal gennem halvdelen af niveauet igen og igen bare for at komme til ham og derefter dø på 2 sekunder. Vil du bruge sundhedsprotioner? De koster en belastning, og du kan kun bære 1, hvilket ikke engang genopretter fuld sundhed. Fk dette spil keder mig
Det eneste, der holder sig fra 5 stjerner, er ildkuglekorridorerne i verdens endehold. Og det faktum, at du ikke kan holde mere end 1 sundhedsdrik ad gangen
Godt spil generelt, fantastisk niveaudesign, udfordrende monstre og "puslespil"..men spiller lidt for langsomt efter min mening (til sammenligning føles den meget simplere "Legend of the moon" mere sprød)
Giver mig kun ét liv i starten døde på første niveau
Så svært, at jeg ikke spiller det her mere
Jeg har gennemført dette spil, føj nogle nye niveauer til det og gør det mere tuff, det vil være bedre end dette spil Love It
Dette spil er godt, da der er mange steder at udforske, og at skulle finde ud af de fleste af tingene er det, jeg elsker ved det. For ikke at nævne historien i dette spil er fantastisk. Selvom nogle spring i spillet er svære at lave, når du lige er i gang, men alt i alt er spillet godt.
Grunden til at jeg gav denne 1 stjerne alt er god grafik alt er godt, men jeg prøvede at installere, og det virkede ikke. Jeg prøvede at downloade dette spil i ti minutter, men det virker stadig ikke
flot grafik, men det er så svært at spille, jeg taber på alle måder, jeg hader dette spil😡😡!!!
Dette spil er et spil lavet for at slå dig ihjel, så du får annoncer, og de bliver sværere, historielinjen er god, så det er derfor, der er en 2-stjerne, men nogle af fælderne er unødvendige, der er ingen ny musik første gang, jeg hørte den musik, jeg var boping, men det fløj bare af sted, og cheferne er for svære til at være så lavt et niveau, hvis du vil have penge, få dette spil til at betale for, også jeg spillede spillet og 1 fejl og sad fast og døde på den del, at jeg næsten knækkede min telefon tændt og var nødt til at genstarte ifyourgameishardadmoreche
Jeg sidder fast på et niveau, hvor jeg var nødt til at tage en kasse op og sætte den på platformen, så porten kunne åbne, gik ind og gjorde, hvad jeg skulle, men nu skal jeg tilbage gennem den port, men den er lukket.. Hvordan fanden skal jeg komme ud nu?
Venter på 2. del fra 5 år.....🔥 Så skørt og smukt og eventyr og nogle tusinde relaterede ord til spillet !!!! 🤩🤩🤩 Hvis du ville have eventyr..... Dette er for dig. Det er sådan et episk spil, der engang er blevet mere populært nemt kan slå pubg eller ff i downloads !!!! Elskede dette spil... Så smukt 💖... Venligst 2. del🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙸
Fantastisk spil, indtil sværhedsgraden steg i vejret, og det blev et puslespil i stedet for glorificerede Mario Bros
三国杀 Картярські kjh
Det er rart, men jeg gennemførte de fleste niveauer, så gengiv del 2 så hurtigt som muligt
Jeg kan godt lide det, men springknappen halter meget ofte, det er irriterende!
Så dejligt, men dybest set afsluttede jeg spillet, og jeg keder mig 😴 🥱. Pls giv swordigo 2. Det er svært at få gode spil
Jeg var næsten færdig med spillet, men det var for svært for mig, så jeg besluttede at stoppe et stykke tid. Når jeg spiller den næste dag er alle mine fremskridt tabt, og så står der "spillet for 19 år siden" ja det giver ikke mening, jeg mener er dette spil lavet i 2001
Rigtig flot spil. God historie. Og grafikken er meget god til 2d-spil som dette. Men jeg tror, det kræver lidt mere niveau, og det skal være lidt mere hårdt. Men dette er et meget godt eventyrspil. Jeg kan godt lide dette spil. Hvad synes du? Samlet vurdering 5, hvis jeg kan, giver jeg den 100 vurdering, men jeg kan ikke. Dette spil fortjener en anmeldelse på 5.0, synes jeg. Okay, tilføj venligst flere opdateringer i dette spil. Og hoveddelen er også, at dette spil er offline. Så du behøver ikke internet eller hotspot fra dine venner eller bror.